طراحی ویلا استخردار

طراحی ویلا استخردار

  • 48

جهت مشاوره با ما در تماس باشید ۰۹۳۳۲۸۴۴۰۰۴

طراحی ویلا استخردار

انواع طراحی ویلا استخر دار جزء پرفروش‌ ترین و پرطرفدارترین گزینه‌ های بازار املاک محسوب می‌ گردد. آیا به این فکر کرده اید که یک ویلای استخردار داشته باشید تا هنگامی که تمایل دارید آب تنی نمایید؟ اگر این چنین میباشد در همین ابتدای بحث خاطر نشان نماییم که قیمت ویلای استخردار قابل توجه میباشد. ساخت استخر در ویلا یک مزیت بزرگ است. بیشتر پروژه های ساخت و ساز ویلا، بخصوص ویلاهای لاکچری به گونه‌ای انجام می‌ شوند که ویلاهای استخردار را تحویل مشتری بدهند.

ساخت ویلا در استخر میتواند مزایا و معایب بسیاری داشته باشد. در مقالات گوناگون در مورد ویلا استخردار و نکات مهم جهت خرید آن، مطالب زیادی را بیان کرده ایم؛ ولی اینکه امروزه کدام یک از ویلاها برای زندگی بهتر هستند، شاید به مرور دوباره نیاز داشته باشد. فرقی نمی کند شما بخواهید ویلا را اجاره کنید یا یک ویلا بخرید؛ در هر صورت، ویلا استخردار جزء انتخاب‌ های اول شما قرار می گیرد.

بودجه برای ساخت ویلا استخر دار

اگر بودجه کافی دارید لازم نیست به سراغ ویلاهای دیگر بروید. در این میان شاید جزء آن دسته از افرادی میباشید که به ویلای جنگلی علاقه دارد؛ یعنی تمایل دارد که در ویلایی زندگی نماید که نمای ۳۶۰ درجه رو به جنگل سرسبز را داشته باشد. در این صورت، قیمت ویلای جنگلی را باید جستجو کنید که مقرون به صرفه تر است. طراحی ویلا استخر دار یک ویلای رویایی محسوب می شود. همین که به تصاویر ویلاهای استخردار نگاه می کنید، شما را به حس و حال دیگری منتقل می کند. سبک زندگی لاکچری را در ویلای استخردار تجربه می کنید. شاید به همین علت است که این ویلاها بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته اند.

به علت اهمیت خرید و فروش ویلا و تغییراتی که در چند سال اخیر در قیمت زمین ها رخ داده، رقابت بر سر ساخت ویلا و خرید ویلا بسیار رو به افزایش بوده است. به همین دلیل ویلای استخردار هم اهمیت یافته است. در این مطلب به طور اختصاصی در مورد مزایا و معایب ویلا استخردار صحبت می‌ کنیم. در پایان به قابلیت های این مدل ویلاها می پردازیم، در نتیجه شما بهتر می توانید جهت سرمایه گذاری تصمیم بگیرید.

مزایای طراحی ویلا استخر دار

  • اگر به فکر خرید ویلا استخر دار می باشید بهتر است که با مهم ترین مزایای این مدل ویلاها آشنا شوید. شکی در آن نیست که ویلای استخردار یک ویلای خاص و منحصر به فرد است. ویلای استخر دار دقیقاً همان ساختمانی می باشد که بیشتر مشتریان در رویاهای خود به آن فکر کرده اند! ویلاهای استخردار، لوکس هستند و نمای با شکوهی دارند. تصور اینکه در یک ویلای استخردار زندگی کنید، حس و حال تازه ای را برای ادامه زندگی در شما ایجاد می‌ نماید. کلیه این موارد جزء اصلی ترین مزایای ویلاهای استخردار محسوب می گردند.
  • آن دسته از افرادی که ویلای اختصاصی دارند ولی ساختمان آن ها استخر ندارد، شاید به این فکر می‌ نمایند که بهتر میشد اگر می‌ توانستند یک استخر خصوصی در ویلای خود بسازند! ساخت استخر در ویلا نیاز به بررسی شرایط ساختمان و آماده سازی زیرساخت ها دارد. به عبارت ساده‌ تر، نمیتوان در هر ویلایی یک استخر ساخت. مگر آن که پتانسیل این کار را داشته باشد.
  • یکی دیگر از مزایای ویلا استخردار این است که فصل تابستان به شما خوش می گذرد. آب تنی در استخر، روزهای گرم تابستان را برای شما راحت تر می نماید. اگر استخر ویلا داخل ساختمان باشد، شنا کردن برای شما راحت تر می باشد. استخرهای روباز در ویلا مزایای مثبتی را برای زیباتر کردن محوطه ویلا دارند، ولی این نوع استخرها بعضی معایب را نیز دارند که در جایگاه خود به آن اشاره می کنیم.
  • از دیگر مزایای طراحی  ویلا استخردار این می باشد که فضایی را فراهم می کند که می توانید با اعضای خانواده در اطراف استخر بنشینید یا یک عصرانه دلپذیر میل نمایید. اگر استخر ویلا در محوطه قرار داشته باشد، استفاده از مبلمان فضای باز ویژه اطراف استخر، این احساس خوشایند را برای شما دو چندان می‌کند.
  • اگـر به دنبال ساخت استخر در ویلا هستید یا می خواهید ویلا استخر دار بخرید، هدف خود را از این کار مشخص نمایید. اگر بودجه زیادی برای خرید ویلا ندارید و هدف شما از خرید ویلا، سرمایه گذاری یا زندگی در کنار طبیعت است، باز هم می توانید یک ویلای جنگلی ارزانتر پیدا کنید و به اهداف خود دست پیدا کنید.

ویلا استخردار

معایب ویلای استخر دار چیست؟

در کنار تمام مزایایی که در قسمت بالا در مورد طراحی ویلا استخر دار اشاره کردیم، این نوع ساختمان ها برخی معایب هم دارند که جزئی هستند اما باید آنها را در نظر بگیرید. وقتی ویلای استخردار می خرید، یعنی هزینه های نگهداری و تمیز کردن استخر برای شما افزایش پیدا می‌کند. به ویژه اگر تعداد افراد خانواده شما بارها و بارها در یک ماه از استخر استفاده کنند، آب استخر را باید تعویض کنید؛ از مواد ضدعفونی کننده آب استفاده کنید و دیواره ها و کف استخر را به طور مداوم تمیز کنید؛ در غیر اینصورت، استخر آسیب می بیند و ممکن است شما را دچار برخی بیماری ها ناشی از انتقال میکروب یا باکتری های داخل آب کند.

از دیگر معایب ویلا استخردار، عدم امنیت برای خردسالان و کودکان است. محوطه اطراف استخر در هر شرایطی اندکی لغزنده خواهد بود. این خطر برای بزرگسالان هم وجود دارد. اگر بنابر حادثه یا تصادف، افراد بلغزند و در استخر سقوط کنند، حوادث جبران ناپذیری ایجاد خواهد شد. برای کودکان در این مدل ویلاها می توانید در اطراف استخر حفاظ نصب کنید اما باز هم خطر به طور کامل برطرف نمی شود.

مسئله هزینه ها و صرفه جویی در مصرف آب هم برای ویلا استخردار وجود دارد. اگر قرار باشد آب استخر را در هر ماه عوض کنید، حجم قابل توجهی آب مصرف می شود. با این حال مشاهده می کنید که ویلای استخردار اگر چه خوشایند است اما معایب آن شاید شما را دچار تردید کند!

خرید ویلا استخردار برای سرمایه‌گذاری

یکی از از دلایلی که آمار استقبال مشتریان از طراحی ویلا استخر دار رو به افزایش است، سرمایه گذاری بهتر روی این املاک است. از آن جایی که ویلاهای استخردار، ویلاهای لاکچری هستند، گزینه اول برای ثروتمندان محسوب می‌ گردند. اگر ویلای استخردار بخرید، به مرور زمان، ارزش ملک افزایش می یابد. این شرایط به این معنی است که اگر قصد فروش ویلای خود را داشته باشید با هزینه های چند برابر نسبت به قیمت اولیه میتوانید این کار را انجام دهید.

ویلا استخردار

طراحی ویلا استخر دار الزاماً نمیتواند نزدیک ساحل ساخته شده باشد. انواع ویلاهای جنگلی یا ویلاهای کوهستانی هم وجود دارند که مجهز به استخر هستند. طراحی استخر برای ویلا، یک استراتژی خاص است تا بتواند یک ویلا را متمایز از هر ویلای دیگری نشان دهد. اگر به دنبال سرمایه‌گذاری روی یک پروژه مثبت هستید، بهتر است یک زمین مناسب در مازندران بخرید و با ساخت ویلای اختصاصی به هدف خود برسید. ویلاهای استخردار که به صورت اختصاصی ساخته می شوند قابل طراحی طبق سلیقه مشتریان هستند. شما هم می توانید جزء همین دسته از افراد باشید.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید





می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 186
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 19
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 62
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 189
            بازدید ماه بازدید ماه : 628
            بازدید سال بازدید سال : 3421
            بازدید کلی بازدید کلی : 23894

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.226.165.13
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف